zondag 18 april 2010

Congratulations...




En daar is ie dan, mijn nieuwe kaartje. Ik had niet zoveel inspiratie toen ik eraan begon maar gaande weg werd ik er enthousiaster over. Toch mis ik nog iets, maar wat?

Dit keer geen Martha Stewart pons of Spellbinder stans gebruikt maar wel een cuttlebug embossing folder. Dit in combinatie met een afdrukje uit de Springkit van cc designs.
Verder niet heel veel bijzondere materialen gebruikt. Ik moet zeggen dat ik mijn cuttlebug heel vaak gebruik samen met de spellbinder stanzen maar niet zo veel met de embossingfolders terwijl ze zo leuk zijn. Moet ik vaker gaan gebruiken...

De eerste kaarten op mijn blog hebben de standaardmaat: 13x13 cm maar ik vond dat ik zo weinig ruimte had voor het afdrukje er de rest eromheen dus ben nu begonnen om uit wit cardstock zelf kaarten te snijden. Deze zijn 15x15 cm en dat bevalt me beter terwijl ik niet weet of er enveloppen voor de vinden zijn. Ach, dan moet ik ze maar als straf zelf houden...
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen