dinsdag 27 april 2010

Een kaartje voor jou...




Een tijdje terug kocht ik op de beurs een stempel waarmee je zelf een ansichtkaart kan maken. Ik kocht hem eigenlijk omdat mijn oudste dochtertje ook altijd met mij mee knutselt en vaak voor iemand een kaartje wil maken. Met deze stempel kan ze in een handomdraai hele leuke kaarten maken. Maar het leek me ook wel eens leuk om deze te gebruiken in combinatie met een stempelafdrukje. Het is dit keer een afdrukje van Whiff of joy geworden. Een leuk afdrukje waar ook "de ansichtkaart" weer in terug komt. Verder is het papier (natuurlijk) weer van Basic Grey en heb ik weer een Martha pons genruikt. Deze heb ik gekocht bij HobbyCompleet de Duif.
De ansichtkaartstempel heb ik trouwens op de beurs bij Ludiec gekocht en de stempel is van differentcolors. Echt een aanrader om eens een kijkje te nemen op de site van Ludiec.
Het kaartje is toch een beetje anders geworden als ik me had voor gesteld maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik moet heel erg wennen aan het grote open witte vlak waar je de adresgegevens van de ontvanger nog op kan schrijven en jullie?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Dit is wel een heel appart kaartje! Anders dan anders! Maar wel leuk!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen