donderdag 8 april 2010

Een snoesje van een kaart...



Deze keer heb ik een kaart gemaakt met een stempel uit de Snoesjes serie van Marianne Design. Vind het een erg leuke serie en gewoon in Nederland te verkrijgen bij bijna elke hobbywinkel.
De kaart is lekker simpel zonder al te veel tierelantijn. Ik heb wel een spellbinders stans gebruikt en het randje daarvan gechalkt toen hij nog in de stans lag, vandaar het witte randje. Kleine stukjes lint heb ik dubbel gevouwen en achter de vierkantjes geplakt en deze in zijn geheel weer opgehoogd met foam-blokjes.
Het afdrukje is gekleurd met copics en wel goed gelukt moet ik zeggen. Het blijft lastig...
De tekst is gemaakt met een stempel van Hero Arts: All Occasions. Gekocht bij de Posthumus stempel winkel in Amsterdam. Een erg leuke clearstampset met veel leuke teksten.
Hopelijk valt de kaart in de smaak.
EveLINdeloetje

5 opmerkingen:

  1. Hoi evelinde,
    wat leuk dat je nu ook een blog hebt...en het ziet er goed uit hoor!! Leuk om eens wat van je werk te zien. Leuk ingekleurd ook.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    gefeliciteerd met je blog :-)
    Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Evelinde,

    Wat leuk dat ik nu je kaarten kan bewonderen.
    Ze zien er prachtig uit. Ik ben ook hard aan het sparen voor copics (kleur nu nog met Derwent)maar of ik alle kleuren bij elkaar krijg?
    Ik ga je volgen hoor.
    Kom je ook een keer bij mij kijken op mijn blog? (www.kaartje-catootje.blogspot.com).

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Evelinde,
    Leuk je blog te lezen en de mooie kaarten te zien. Ik hoop het zelf ook eens te kunnen,zo mooi te kleuren en prachtige kaarten te maken; moet ik meer van je leren.!
    Groetjes, Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een snoesje van een kaart erg lief. Ik ben gelijk een volger van je blog geworden. Ik ben benieuwd met wat voor moois je nog meer gaat komen.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen