vrijdag 16 april 2010

Have a happy day...




Vandaag een kaart met een afdrukje van cc desings. Deze laatste serie heeft nog een paar hele leuke stempels. Echt een aanrader. Ik vond deze ook zo leuk!
Het papier is van Basic Grey (beetje afgezaagd maar het is leuk papier in een handig blokje). Verder heb ik Spellbinders labelstans gebruikt om het afdrukje uit te stansen en heb deze ge-airbrushed met copic merkers toen hij nog in de stans lag. Het afdrukje is wel gemaskeerd want anders komt er natuurlijk inkt op het onderste originele afdrukje.
De bovenste bloemenrand is gemaakt met een Martha Stewart pons.
De stempeltekst is van Papermania en uitgestanst met Spellbinders label trio.
Het lint komt volgens mij gewoonb van de Xenos of Action. Af en toe hebben ze wel leuk lint daar...
De knoopjes zijn een krijgertje, weet niet waar ze vandaan komen.
Maar wat vinden jullie ervan?
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Ten eerste!! Wat is die pons gaaf!!!!!!!!
    Heb je die nieuw??

    En ook weer een super mooie kaart!
    Ik ga er denk ik ook maar hard over nadenken om ook wat met air brush te gaan doen, want het heeft zo'n gaaf effect!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het lint komt idd bij de xenos vandaan hahaha die heb ik ook;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart zeg!
    Via Nicole ben ik hier terecht gekomen... Wat een mooie dingen staan er op je blog!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen