zaterdag 10 april 2010

Hiep Hiep Hoera




Een vrolijk verjaardagskaartje...is altijd makkelijk om in huis te hebben en te versturen wanneer nodig is.
De stempel is al wat ouder van the greeting farm maar hij blijft leuk. De kaart is verder aangevuld met wat ballonnetjes gemaakt met de cuttlebug en een cuttlebugstansje. Ook heb ik weer gebruik gemaakt van een Nestabilitie en een Martha Stewart pons. Mijn verslaving!!! En laten er nu net weer allemaal nieuwe uit zijn gekomen. Dat is niet goed voor mijn portomonnee. Neem maar eens een kijkje bij HobbyCompleet de Duif...
Het papier is een restje wat ik had liggen dus weet niet zo goed meer waar het van is.

Wat vinden jullie ervan?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Ontzettend leuke kaart! Ik wil die stansjes van die ballontjes ook kopen! Vind die zoo gaaf!

    Weer een heel mooi kaartje! Achtergrond met die teksten is ook erg leuk!

    Kortom, weer leuk gemaakt!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen