zaterdag 17 april 2010

Hugs and Kisses...




Ik was net van alles op mijn blog aan het toevoegen en te veranderen bedenk ik me dat ik mijn kaartje van vandaag nog niet eens heb gepost dus bij deze...
Dit keer met een afdrukje van cc design uit de spring-kit, erg leuke en lieve figuurtjes. En dit keer heb ik gekozen voor een jongentje. Maar een echte jongens-kaart is het niet geworden. Daar is het afdrukje veel te snoezig voor.
Dit keer is het papier uit een papierblok van Avec. Er zitten niet echt combi-papiertjes in maar wel leuke die je met een effen kleur cardstock kan gebruiken.
Wederom weer een Spellbinder stans en Martha Stewart pons gebruikt.
Hier en daar een stukje lint en kant en klaar is...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat een leuke kaart en wat mooi ingekleurd. Ik ben meteen volger geworden hoor. Leuk !!

    gr. Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Evelinde!

    Deze is ook leuk!!
    Zie dat je nu alweetr 10 volgers hebt!! Leuk jo!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen