dinsdag 6 april 2010

Ik ga van start...

Oooh wat spannend, het is nu dan echt gebeurd...ik heb een blog aangemaakt om anderen een kijkje te laten nemen in mijn "Kreatieve Dagboek".

Al jaren ben ik verslaafd aan alles wat met kreativiteit te maken heeft...mijn werk heeft er zelfs mee te maken. Maar van stempelen en kaarten maken krijg ik helemaal geen genoeg.

Velen om mij heen hebben een blog, het leek me leuk maar het kwam het er gewoon niet van. Te druk waarschijnlijk met alles en iedereen om mij heen. Maar nu toch dan de knoop doorgehakt. Waarschijnlijk toch de rust ervoor kunnen vinden???

Mijn hele blog moet nog gepimpt en aangevuld worden maar ik moet toch ergens beginnen dus hoop dat daar de eerste tijd even door heen gekeken kan worden. Mijn eerste blog kaart plaats ik in ieder geval. Het watermerk ontbreekt nog maar volgt spoedig.

Hopelijk beleven jullie net zoveel plezier aan mijn hobby als ik zelf.
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen