zondag 25 april 2010

Jij bent een topper!




Ik had al een paar dagen een kaartje half af maar het kwam er maar niet van hem af te maken door het mooie weer totdat het net een beetje begon te regenen. Dus even mijn hobbykamer in en dit is het resultaat.
Dit keer een jongenskaart...gemaakt met een afdrukje van the Greeting Farm, Basic Grey papier en een label van spellbinders waarop een tekst gestempeld is met een CreaMotion rol stempel. De kleine sterretjes aan de zijkant van het afdrukje is ook gemaakt met een stempeltje. Deze is van Magenta. Gekocht op de beurs bij Posthumus Amsterdam. Ik heb de zijkanten een beetje blauw gemaakt met chalk (krijt) en in het midden van elk sterretje een geel stipje gezet met een copic marker.
De borders heb ik gemaakt met een Martha Stewart pons (ruitjes-patroon).
Na het inkleuren van het afdrukje heb ik met de copic blender (de kleurloze) allemaal stipjes gezet. Hierdoor krijgt het petje een heel grappig effect. Ook hangt er nog een charm in de vorm van een petje.
Ondanks het mooie weer vandaag toch een kaartje...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi,
    wat een gaaf kaartje zeg!!
    liefs ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Evelinde
    Wat een leuke kaart ik vind de stempel zo leuk.
    Er zijn maar weinig leuke jongens stempels maar dit is een hele leuke.
    Leuke blog heb je hoor.
    Groetjes Marrie.

    BeantwoordenVerwijderen