maandag 19 april 2010

Love is sweet...




Elke dag een nieuwe kaart posten is geen verplichting maar vandaag wel als straf, haha!
Ik heb wat goed te maken...ik keek vanmiddag nog even naar de vorige kaart en toen ontdekte ik een stomme fout. Echt heel dom! Hebben jullie hem al ontdekt?
In eerste instantie wilde ik de kaart een kwartslag gedraaid maken maar het afdrukje paste beter op de manier van de foto en dat is het uiteindelijk ook geworden. Maar nu blijken de kersjes van het achtergrondpapier gedraaid te zitten. Het ziet er niet uit als je er op let. Maar hij zit muurvast geplakt en de kaart vernielen om bovenstaande reden gaat me ook iets te ver.
Maar goed, daarom vanavond een nieuwe kaart...

Gemaakt met papier van Basic Grey en een afdrukje van cc designs. Is het afdrukje niet leuk?
Ik vind alles wat met muffins te maken heeft lekker en leuk en daarom vond ik dit afdrukje ook zo grappig.
Samen met de Martha Stewart Cupcake pons vind ik het een leuk geheel. Ook heb ik wat brads en lint gebruikt.
Voor de chocolade-achtige muffin heb ik Liquid applique gebruikt. Het is net verf maar als je het verwarmt met een heat-tool zet het uit en krijg je dit effect. Ik heb het gekocht bij Scrapbookdepot. Ze hebben het in heel veel kleuren.
Je zou bijna trek krijgen van het kaartje.
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. owh wat een schitterend kaartje heel erg mooi. en wat prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Ilonka, ik heb mijn best erop gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen