dinsdag 6 april 2010

My Favorite Things...ze zijn leuk!!!







Wat vind ik deze stempels leuk! Alle kaarten die ik met deze afdrukjes heb gemaakt vind ik geslaagd. Zo ook deze twee kaarten. Soms weet ik niet van te voren hoe een kaart moet worden maar bij deze had ik meteen een beeld.

Beide zijn ingekleurd met copic ciao markers. Ik ben in het bezit van alle kleuren (144 stuks) en ben hard aan het sparen voor de sketch markers van Copic. Ze zijn zeer verslavend. De sketch gebruik ik in mijn airbrush. Deze heb ik gebruikt bij 1 van de wolken-achtergrondjes achter het afdrukje.
Uit karton heb ik een willekeurig wolken-patroon geknipt en deze verder gebruikt als sjabloon. Vind het zelf een erg mooi effect.

Het papier komt van papierblokken: DCWV Citrus en Kitchen Matstack.
Gekocht bij een plaatselijke hobbywinkel. Zelf koop ik nauwelijks grote vellen scrap-papier. Vind die blokjes (kaart-formaat) erg handig. Vaak zitten er wat papier-lijnen in die goed bij elkaar gecombineerd kunnen worden.
Overige materialen: afdrukjes van My favorite Thing, lint, tekst-stempeltjes en wat ster-brads. En natuurlijk bij 1 van de kaarten mijn favo Martha Stewart pons: Grass.

Ik ben in het bezit van vele verschillende stempels (mounted, clear en digitaal) maar maak ook gebruik van afdrukjes die ik krijg, ruil of koop. Hier ben ik mee begonnen voor mijn werk. Ik werk op een activiteitencentrum voor gehandicapten en daarvoor is het niet altijd mogelijk om stempels te kopen. Dus afdrukjes zijn een oplossing...niet voor de fabrikanten, dat weet ik dus kopen van stempels doe ik zelf ook.

Het strikje op 1 van de kaarten is gemaakt met de Bow-Easy. Een erg handig dingetje. Gekocht bij: Stampingcorner. Op de site van Nicole Verkooijen (copic expert) is in een fimpje te zien hoe ze hem gebruikt. De site van Nicole is zowiezo een aanrader: http://stampinupnicole.blogspot.com
EveLINdeloetje






1 opmerking:

  1. Hee Evelinde!

    Ik ben het helemaal met je eens! Deze stempels zijn echt super!!

    Leuke kaarten heb je er mee gemaakt!!

    Nou ik ben dus je eerste volger!! Hopen op heel veel volgers meer natuurlijk!!

    Succes!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen