dinsdag 13 april 2010

Ooh, ik vind 'm leuk...




Vanavond lagen mijn meiden al redelijk vroeg op bed, man-lief was de deur uit en wat deed ik...heerlijk een avondje hobby-en. Kopje thee mee en aan de slag...
Bovenstaand kaartje is er uiteindelijk uit mijn vingers gekomen.
Ben er best een beetje trots op...
Ik had de Spellbinder Polka Dot frame al een tijdje in huis maar had er tot op heden niets mee gedaan. Ik zag op de site van Nicole Verkooijen dat ze er een kaart mee gemaakt had en dacht; die ga ik ook gebruiken.
Het afdrukje komt van de site van Sliekje en Katjes. Slieke (Angelique) tekent zelf deze (en nog veel meer) tekeningen en deze kunnen gratis gedownload worden. Gaaf toch! Ze heeft zulke leuke tekeningen. Neem maar eens een kijkje op haar blog:
http://sliekje.blogspot.com/

Verder papier gebruikt van Basic Grey, wederom de Martha Stewart Grass pons en een tekstcirkel van Just Rite: Tiny Words set. Het strikje is weer gemaakt met de Bow-easy.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. OWH ik vind hem erg leuk en prachtig ingekleurd.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen