maandag 12 april 2010

Retro Flower Magnolia...




Eigenlijk had ik niet zoveel inspiratie maar wilde toch graag een kaartje posten dus ben aan de slag gegaan.
Op veel andere blogs zag ik leuke kaarten met de Retro Flower ponsen en dacht die ga ik ook maar eens gebruiken. Ik pak deze ponsen eigenlijk veel te weinig maar ze zijn zo makkelijk te combineren met heel veel kaarten en stempels.
In combinatie met een afdrukje van Magnolia en een Martha Stewart pons om het kader daar omheen te maken is het toch wel een vrolijk geheel geworden maar toch is het niet helemaal mijn kaart...
Morgen maar een andere maken!
Het tekstlabeltje is gemaakt met een stans van spellbinders: Labels trio.
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart weer. Ik vind hem juist wel mooi. Ben ook gek op de retroponsen!

    BeantwoordenVerwijderen