vrijdag 30 april 2010

Sending warm wishes...




Volgens mij is koninginnedag vandaag een beetje "in het water gevallen" door het slechte weer...althans vanmorgen wel. Maar een goed excuus om lekker mijn hobbykamer in te duiken. Ik heb een stempel uitgezocht van 1 van de nieuwere Magnolia series. En dit koninginnetje/prinsesje vond ik wel toepasselijk voor vandaag.
Het papier is van Basic Grey en de tekststempel komt uit een set van Hero Arts: All Occasions CL 272. Deze set heeft echt heel veel leuke en bruikbare teksten.
De swirl stempel aan de zijkant van het afdrukje is gemaakt met een stempel van Personal impressions Swirls and Flourishes 2. Ook heb ik nog een paar bloemen van Prima flowers gebruikt.
Om het afdrukje heen heb ik met twee kleuren grijs een soort schaduwrand aangebracht. Ik heb dat een keer gezien op een ander blog en het gaf wel een leuk effect.
Nu is het nog wel lekker weer dus ga nog even een frisse neus halen...
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! Zachte kleuren kunnen ook heeel erg mooi zijn in een kaart.. Nu moet ik ook maar even leren hoe je die schaduw aanbrengt!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen