donderdag 22 april 2010

Vintage???




Vintage is eigenlijk niet zo mijn ding...maar ik (en vele anderen) werden door Nicole uitgedaagd om een kaart in vintage-stijl te maken en dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Maar of het nou vintage is geworden ik weet het niet.
Ik heb in ieder geval de kaart een wat "oude" look gegeven maar toch ook mijn eigen draai er aan gegeven. Dus een beetje van mezelf en een beetje van...vintage! Haha.
De kaart is gemaakt met een stempel uit 1 van de nieuwste Magnolia collecties. Deze was ook alleen nog maar op de beurs te koop. Verder heb ik de randen van het achtergrondvel gedistressed met een speciaal mesje daarvoor.
De bovenkant van het roze velletje achter het afdrukje heb ik nat gemaakt en daar kleine scheurtjes in gemaakt en deze opgerold. Geeft wel een geinig effect.
Ook heb ik wat splitpennen, kant en lint gebruikt. Ik heb een hele grote bak met allerlei restjes die ik ooit van iemand heb gehad dus waar dit vandaan komt?!?
Het papier is van Basic Grey en het afdrukje is ingekleurd met copics.
En of het nu vintage is of niet, ik vind hem goed geslaagd...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm ook zeer geslaagd en supermooi ingekleurd; ik moest even goed kijken, het lijkt wel geprint, complimenten ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Evelinde!

    Echt super mooi gemaakt!! Complimenten!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen