donderdag 15 april 2010

Zoet kaartje...




Gisterenavond ben ik aan deze kaart begonnen en vanmiddag heb ik er de laatste hand aan gelegd. Het was vanmiddag heerlijk weer maar ik moest en zou hem afmaken. Toch ben ik ook nog even heerlijk een stuk gaan fietsen langs de boulevard van Harderwijk. Dus een erg geslaagde middag.

De kaart is gemaakt met een stempelafdrukje van Penny Johnson. Zij heeft zulke leuke stempels. Het papier is wederom van Basic Grey. De onderste laag (2 kleuren) heb ik gemaakt met 1 van de nieuwste ponsencombi van Martha Stewart. Ook heb ik de spellbinders label 1 gebruikt en verder wat lint en een klein plastic bijtje. Deze heb ik ooit gekocht bij de Xenos. Het was een punaise maar ik heb het scherpe puntje eraf geknipt en gebruikt als brad! Het bijtje vond ik wel toepasselijk bij het afdrukje.
Al met al een zoetig kaartje ?!?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. wat een mooie kaarten maak jij ,ik heb even rond gekeken en ik heb bijna zitten kwijlen (bloos)zo schitterend
    Kon niet nalaten je volger te worden.
    gr marianne
    http://marianne1965.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen