donderdag 6 mei 2010

Een kleinigheidje bij een griepje...





Ik was meteen enthousiast toen ik van de week bij Inge dit kleine griep "presentje" zag. Een uitdaging om hem ook te maken. Het afdrukje van Whiff of Joy: Henry the Mouse, zooooooo lief! Ook de andere uit die serie zijn zo goed te gebruiken voor een beterschapskaart.
Dit keer dus geen kaart maar eens wat anders. Het papier komt uit een papierblok van Avec, die ik gekocht heb bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ook heb ik nog wat blauw Cardstock gebruikt, een pakje zakdoekjes, een "labello", wat lint, wat kant en wat knoopjes.
De bloemen zijn gemaakt met de Retro Flower Ponsen.
De gleufjes waar het lint aan de onderkant doorheen gaat heb ik gemaakt met de Instant Setter van Making Memories.
Wie zou dit nou niet willen krijgen als je op bed ligt te snotteren...
EveLINdeloetje

5 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een leuk aardigheidje is dat geworden voor een zieke. En dat stempeltje hihi ik vind ze zo leuk heb de afdrukje ook maar moet er nog iets mee doen.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, dit doosje. En wat zijn al jouw kaartjes weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi evelinde,
    zo even na lange tijd weer op je blo gekeken....en je hebt leuke dingen gemaakt de laatste tijd hoor,super!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen