maandag 17 mei 2010

Friendship is the best medicine...




Dit keer best een "kaal" kaartje, anders dan anders, maar wel zoals ik hem voor ogen had...
Ik wilde eens een keer wat met een embossingfolder doen waar je op een kaart een groot gedeelte van ziet. Het is de Embossing Folder Swiss Dots geworden. Ook de stipjes komen terug in het papier: Avec Colours Unlimited rood en bruin.
Het afdrukje is van My favorite thing: Pure Innocence. En ik vind het zo'n moppie.
De pleister stempel is van River City Rubber Stamps en is er ook in een slag groter. Onderaan heb ik een Martha Stewart pons gebruikt en op het strikje nog een knoopje in de vorm van een medicijn-flesje. Deze is van Dress it up, Jesse James beads Say ahhh.
Dit kaartje is vast een goed medicijn?
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. leuk kaartje!ik vind het met de "kaalheid" wel meevallen hoor!
    wat is een embossingfolder nu precies?
    groetjes,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtige kaart zo mooi...


    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig kaartje weer! Die pleisterstempel stuur je me ook wel een keer toch? Haha. Ik vind de hele kaart echt superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen