dinsdag 4 mei 2010

From the heart...




Dit keer een kaartje met een afdrukje van Stampavie: Gillian F. Roberts. Wat maak die leuke stempels zeg. Allemaal net zo vrolijk en lief. Ook die andere namen die onder Stampavie vallen maken zulke mooie tekeningen zoals: Penny Johnson, Mo Manning en Tina Wenke.
Het papier is deze keer van Marianne Design. En...ik heb wat van de charms gebruikt die vanmorgen op mijn deurmat vielen nadat ik de Charm Candy bij Nicole had gewonnen. En er zitten toch mooie dingen tussen. Ook van die mooie metalen hoeken en randen die ik binnenkort bij een Vintage kaart wil gaan gebruiken.
Bij bovenstaande kaart mis ik toch nog wat. Hij is wat kaal maar weet nog niet wat er extra bij kan. Misschien nog wat uitgeponste vlindertjes???
Het afdrukje is ingekleurd met Copics zoals altijd maar toch wil ik binnenkort de prisma potloden een keer uitproberen. Maar deze moet ik nog aanschaffen (heb wel derwent potloden maar ben helemaal weg van de Prisma Color potloden). Ze zeggen wel eens dat bepaalde sporten als hobby zo duur kunnen zijn, nou ik weet er nog 1. Jullie ook? Haha.
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart zeg, nou ik vind hem helemaal niks missen joh hij is gewoon strak en modern geworden. Hihi een sport/hobby die duur is? Nou ik weet er ook een hoor is een hoog gehalte HEB-hobby hihi. Die nieuwe Marianne spullen, kwijlen en hebben hihi dat wordt weer knip trekken ga morgen of overmorgen even naar Marlous hier van Doe@ding inkopen doen!!

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeeeer zo'n leuk kaartje... pfff nou ik heb deze dagen (die ik vrij was) weinig kaarten gemaakt.. nu ik al deze kaartjes weer zie... ik ga ook maar weer aan de slag!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen