dinsdag 18 mei 2010

Fun in the sun...




Vandaag post ik een "zonnig" kaartje, in de hoop dat het mooie weer niet lang op zich laat wachten. Ze hadden een redelijk mooie dag aangegeven maar het was hier in Harderwijk (vooral vanmorgen) nog erg fris dus ik hoop dat mijn kaartje zorgt voor nog wat beter weer.
Ik heb weer een afdrukje gebruikt van MFT: Pure Innocense. Ik blijf ze leuk vinden...
Ik heb in deze kaart veel gewerkt met de airbrush in combinatie met copics. De achtergrondvellen heb ik daarmee gedaan en ook de "duintjes" waar het meisje voor zit. Deze duinen (3 stuks) heb ik apart geairbrushed en over elkaar heen geplakt. Haar spulletjes heb ik her en der tussengestoken en geplakt.
De border is gemaakt met een Martha Stewart pons en vond ik erg toepasselijk bij het afdrukje. De tekst is ook van Pure Innocense en heb ik uitgestant met de Spellbinder Ribbon Tags Trio.
Ik vind hem wel geslaagd.
EveLINdeloetje

1 opmerking: