zondag 16 mei 2010

Hangler Stangler Wishes...




Dit keer een kaart met eem afdrukje van Hangler Stangler uit de kook-serie. Ik vind alle stempels die met koken en bakken te maken hebben erg leuk. Ik heb weet ik hoeveel stempels met taartjes, muffins en gebakjes. En ik vind de allemaal even "cute".
Het papier is uit de DCWV serie: Kitchen Matstack. Het papier heeft wat zachtere kleurtjes en leuke patroontjes.
Ik heb de Martha Stewart Pons Cupcake Edge er bij gebruikt. Ik heb daar ook de Corner pons van maar die paste niet zo bij het geheel.
De tekst heb ik gestempeld met een Hero Arts stempeltje. Deze zit op een houten blokje en zit in een kubus met nog meer stempeltjes met lieve kleine tekstjes. Ooit gekocht bij de Posthumus winkel in Amsterdam.
Ik heb geprobeerd om van de tekst een soort tegeltje/schilderijtje te maken die dan in de Hangler Stangler keuken hangt. Als achtergrond heb ik een Cuttlebug embossingfolder gebruikt zodat je een beetje een tegeleffect krijgt. Vond het wel grappig.
Op naar de volgende kaart...
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilonka...bedankt voor je compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een super leuk kaartje...krijg de kriebels om zèlf ook crea bea bezig te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen