dinsdag 11 mei 2010

Snif Snotter...




Ik blijf Henry the Mouse (Whiff of Joy) zo leuk vinden dus kon het niet laten een kaartje te maken met "verkouden Henry". Dit keer veel vrolijke kleuren papier gebruikt van Basic grey omdat het grijze muisje anders zo saai werd.
Het lint komt van de Xenos en heb daar ook een grote strik mee gemaakt. Vond de kleurtjes er wel mooi bij passen. De stippel-achtergrond heb ik gemaakt met een mal van Crealies die je normaal voor het embossen kunt gebruiken maar ik heb hem nu gebruikt in combinatie met de airbrush en copics. Verder wat witte brads van Avec gebruikt die ik heb gekocht bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ben daar trouwens afgelopen zaterdag geweest om de Demo van Nicole bij te wonen en dat was weer erg geslaagd. Het was enorm druk dus "bekijks" heeft Nicole zeker gehad.
Ik ga nu nog even een speciaal kaartje af maken, die ik morgen of vanavond pas kan laten zien want hij is voor iemand die hem anders al via mijn blog ziet terwijl ik straks een hapje ga eten met haar en hem dan wil geven. Dus tot dan...
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Hoi Evelinde,

    Wat een lief kaartje zeg!
    Ik vind hem echt super. Ook dat stempeltje ben ik helemaal weg van.
    Heb even een vraagje, kan ik bij jou ook een paar stempelafdrukjes kopen of ruilen?
    Vind ze zo lief deze muisjes.
    Ik hoor het graag van je.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen