zondag 2 mei 2010

It's your day...




Wat een heerlijke dag om lekker te hobby-en...
Dit keer een kaartje met een afdrukje die ik gekregen heb van iemand. Het is van Lili of the Valley.
Het papier dat ik dit keer heb gebruikt is van: DCWV Kitchen Matstack. Een erg mooi papierplok waar je veel combi's mee kan maken.
De achtergrond van het afdrukje heb ik met 2 verschillende nestabilities uitgestanst die ik ook nog heb gebruikt voor de twee overige rondjes naast het strikje alleen dan wat kleiner.
Deze nestablities stans en embos ik uit met mijn cuttlebug. Mocht deze ooit kapot gaan dan weet ik me geen raad...het is de machine die ik het meest gebruik.
Het strikje heb ik gemaakt met de Bow-Easy en de "slagroom" op de taart is gemaakt met witte liquid applique...om op te eten toch?
EveLINdeloetje

p.s.
Ook mijn oudste dochtertje (5 jaar) heeft lekker bij mij op mijn hobbykamer zitten knutselen en zie hier het resultaat. Mevrouw weet precies welke stempels, afdrukjes en papier ze wil gebruiken. Volgens mij gaat ze mama achterna...

6 opmerkingen:

  1. Hoi Evelinde,

    Wat 'n schatje en dat achtergrondpapier is helemaal te gek.Dit afdrukje is trouwens van Lili of the Valley.

    gr.Rossi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Rossi,

    Ik zal het gelijk toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief zeg!!! Een goed idee met die slagroom op de taart. Net echt!!

    gr. Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een zoontje van net 6 jaar en die doet hetzelfde. Die doet niets liever dan samen met me knutselen, helemaal te gek. Laatst kreeg hij met zijn verjaardag stempeltjes. Hij ging helemaal uit zijn dak..... grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaartjes .
    En de stempel afdrukjes van lilli of the valley is ook zo leuk . Mijn Zoon is 6 en vind het ook leuk om samen met mij kaartjes te maken. Je dochter heeft heeeel mooi gekleurd zeg het haar maar. Gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Evelinde!!
    Mooie kaart!!!
    En zo lief die kaartjes!!:D

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen