donderdag 20 mei 2010

Just for you...



Nog even snel post ik dit kaartje. Ik heb hem al een tijdje klaar maar was er nog niet aan toe gekomen om hem op mijn blog te zetten. Was gewoon gisteren en vandaag druk met van alles en nog wat. Dat heb je af en toe...
Het kaartje is dit keer helemaal in "Ladybug"-stijl. Het afdrukje is van cc designs en dit heb ik gecombineerd met Basic Grey papier in de tinten groen en rood. Ook heb ik twee verschillende Martha Stewart ponsen gebruikt. De Ladybug en Grass pons. Nog steeds blijft de grass pons 1 van mijn favorieten. De Ladybug iets minder omdat die niet overal bij past. Maar toch is hij ook wel leuk.
De achtergond ik geairbrushed in wolkenpatroon met copics.
Het labeltje had ik nog liggen, heb ik jaren geleden gekocht bij Pien's Atelier in Hilversum (is er al lang niet meer volgens mij). Hier heb ik de tekst Just for you op gestempeld. Dus voor alle gelegenheden te gebruiken. Ik ben altijd wel voor de neutrale teksten. Altijd makkelijk om zulke kaarten in huis te hebben...
Fijne pinksterdagen!
EveLINdeloetje

1 opmerking: