woensdag 12 mei 2010

Laptopfreak en koffie-junkie...




Gisterenavond ben ik met een vriendin een hapje wezen eten en ik had voor haar deze kaart gemaakt. Ik zag de stempel en moest gelijk aan haar denken...net zoals de persoon op het afdrukje is zij ook zo verslaafd aan haar computer en dat in combinatie met een lekker bakje Nespresso. Ze vond de kaart erg leuk...
Het afdrukje is van Mo Manning (MJM Design).
Het paarse papier komt uit het Purple-bloc van Avec. Er staan allemaal cijfers en letters op het papier en dat vond ik wel toepasselijk bij het computer-gebeuren.
Ook heb ik dit terug laten komen in een stukje wit papier wat ik door de cuttlebug heb gehaald i.c.m. de embossing folder: Number Collage.
De tekst heb ik zelf op de computer gemaakt en uitgestanst met de Spellbinder label trio. De achtergrond daarvan heb ik ge-airbrushed.
De laptop heb ik dubbel gebruikt zodat het net lijkt of de laptop echt open geklapt is.
Het lint is van de Xenos en natuurlijk heb ik weer ingekleurd met copics.
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt helemaal GEWELDIG!!!!!!!
    Echt een toppertje:D Ben er helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt schattig zeg die kleuren zijn helemaal top!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super deze kaart.
    Schitterende kleuren en een hele leuke afbeelding!

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen