zaterdag 29 mei 2010

Uitdaging...Uitnodiging!




Dit keer een kaartje met een afdrukje van Motivet (wat is die nieuwe serie leuk!!!)
Ik werd uitgedaagd door iemand in "stempelland" om met deze stempel een kaart te maken, dus bij deze...
Ik heb het afdukje ingekleurd met copics en ik vind hem erg geslaagd. De kleuren lopen mooi in elkaar over en ook de kleuren passen goed bij het papier. Ben er echt een beetje trots op.
Het papier is van DCWV Kitchen. In dit papierblok zit veel papier in hele vrolijke frisse kleuren en een aantal vellen met keukengerei erop. Daar heb ik er 1 van gebruikt voor deze kaart.
Verder heb ik de Spellbinders Label 8 gebruikt en de Spellbinders Label Trio waar ik met een tekststempel "Uitnodiging" heb gestempeld omdat ik deze kaart erg leuk vind om een keer aan iemand te sturen waarmee ik een hapje wil gaan eten.
Ook deze keer weer een labelframe waar ik een klein besteksetje op heb geplakt die ik met een ponsje heb uitgeponst.
Ik vind het zelf een erg leuk en vrolijke kaart geworden...uitdaging geslaagd!
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Ik vind hem super geworden!
    Een erg leuk kaartje.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie je kaartje. PRACHTIG gewoon.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen