zondag 9 mei 2010

A wish for you...




Al een paar dagen was ik inspiratie-loos terwijl ik veel nieuwe ponsen en stempels had om mee aan de slag te gaan maar het wilde gewoon niet...tot vanmiddag. Oppeens had ik het idee om de "kerst" stempels van Marianne Design te gebruiken i.c.m. 1 van de nieuwe prinsesjes van Magnolia die een "sterretje" vast heeft. De ster-stempel is eigenlijk een kerst-stempel maar vond ik hier goed bij passen.
Ik heb een "halve" border gebruikt die ik heb gemaakt met een nieuwe Martha Stewart pons samen met Basic Grey papier.
Achter het sterretje linksboven heb ik wat magic fiber sliertjes (Kars) geplakt. Het geeft een beetje een "magisch" effect. Deze fibers had ik nog liggen van lang geleden. Had er eigenlijk nog nooit wat mee gedaan maar het kwam hier goed van pas. Op het sterretje van het afdrukje heb ik wat stickles gedaan zodat het lekker glinstert.
De kleine zwarte sterretjes heb ik uit nood gestempeld omdat er een lijmvlekje op mijn afdrukje was gekomen en ik deze wilde wegwerken.
De tekst stempel is van Hero Arts, een tekst met het woordje wish erin vond ik wel toepasselijk.
Hoe vinden jullie hem?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat een schattig kaartje!
    Kwam toevallig op je blog terecht.. ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen