zaterdag 15 mei 2010

Zwemdiploma A...You did it!




Mijn oudste dochtertje is nu een paar maandjes bezig om te leren zwemmen. Af en toe valt dat echt niet mee en kijk ik uit naar het moment waarop ze haar Diploma A haalt.
Toen ik dit afdrukje van Mo Manning zag moest ik gelijk aan dit moment denken. Een goede reden om er een kaart mee te maken.
Ik heb de kaart een beetje in de blauw en oranje tinten gehouden. Blauw omdat dat natuurlijk met het water te maken heeft en oranje om het visje op het badpakje en omdat de bandjes/vleugeltjes vaak in deze kleur zijn.
Het papier komt uit een Avec Bloc: Colours Unlimited. De visjes heb ik zelf getekend en uitgeknipt. Als voorbeeld heb ik het visje aangehouden van het badpakje. De letter A heb ik uitgesneden met de Xyron Snijmachine. Ik heb ook een Cricut maar vond het lettertype van de Xyron beter passen.
De stempeltekst is uit een set van Hero Arts: Every day sayings. Deze heb ik pas gekocht bij HobbyCompleet de Duif.
De tekst heb ik gestempeld op een tag gemaakt met de Spellbinder double ended tags.
Vind hem zelf wel erg leuk geworden. Nu maar hopen dat hij snel van pas komt.
EveLINdeloetje

1 opmerking: