dinsdag 8 juni 2010

100% schattig...




En weer een kaartje met een Motivet afdrukje. En deze vind ik echt heel erg schattig. Past goed bij de stempeltekst, haha.
Ik had al heel lang geen geboortekaartje gemaakt en vond het weer eens tijd worden.
De tekststempel 100% schattig is van Marianne Design: Eline's Vintage. Ook de bloemenstempels zijn van Marianne Design maar dan van Eline's babies. Dus net een andere serie weer. De bloemen heb ik op verschillende kleuren papier gestempeld en uitgeknipt en hier een soort 3d bloemen van gemaakt. Verder heb ik ook nog een stempeltje van Magenta gebruikt, ik heb daar de kleine stipjes mee gemaakt om het afdrukje heen. Geeft wel een grappig effect.
Ook heb ik met een gelpen hier en daar wat streepjes gezet. Op die manier lijkt bijv. een bloem veel levendiger.
Nu maar wachten tot er een meisje in mijn kennissenkring wordt geboren want ergens anders kan ik hem echt niet voor gebruiken.
EveLINdeloetje
Het papier is van Avec Colours Unlimited.

3 opmerkingen: