woensdag 16 juni 2010

Bubblegum Hieperdepiep




Al een tijdje terug kreeg ik dit afdrukje maar ik vond de kwaliteit niet zo mooi dus heb hem laten liggen...tot vandaag. Vond de afbeelding toch wel erg leuk. Hij is van Sassy Cheryl.
Ik vond dat het een suikerzoet kaartje moest worden dus heb voornamelijk roze tinten gebruikt uit het Avec Colours Unlimited blok. Samen met een restje papier van Basic Grey (het groene).
Langs de rand van het afdrukje heb ik met een stempeltje van Magenta wat "sterretjes" gestempeld. De grote bloem (een beetje bewerkt met liquid pearl: scrapbookdepot) komt volgens mij van de action vandaan en de blaadjes daarnaast zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
De stempel Hieperdepiep komt uit een nieuw setje van Kars (Kitty de Wolf). Ze hebben 4 setjes en in elk setje zitten 6 stempeltjes. Erg leuke nederlandse tekstjes.
En dan om het af te maken nog twee Bubblegummetjes. Is dat zoet of is dat zoet...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Onwijs mooie kaart!
    Super leuk idee ook met die kauwgom!
    Erg creatief.
    Kom ook eens een kijkje nemen op mijn blog.

    xxxx Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen