zondag 6 juni 2010

Motivet: Hugs and Kisses...




Het heeft even geduurd maar hier is dan weer een kaartje...

Een paar dagen geleden zag ik op Nicole haar blog een leuk idee met een tekstcirkel. Zij heeft hem met behulp van de computer gemaakt maar het leek mij leuk om te proberen met cirkelsnijder en clearstempel. Deze stempel kon ik heel makkelijk een beetje buigen en in een boogje op een acrylblok plakken waardoor hij perfect op de uitgesneden cirkel past. Dus op deze manier lukt het ook.
Verder heb ik weer een stempel van Motivet gebruikt die erg goed past bij de tekststempel. Deze tekst komt trouwens van de Hero Arts set: Valentine Sayings.
Het papier is weer van Basic Grey. Achter het afdrukje zit een Paper Doilie White Circle. Ik heb deze gekocht bij Scrapbookdepot.
De uitgesneden cirkel heb ik nog wat kleur gegeven met de airbrush en twee kleuren copics. En achter het afdrukje heb ik nog wat chalk aangebracht.
Ook hier en daar nog een knoopje en wat kant en hij kan er weer mee door. Of niet?
Nou, met het mooie weer is het gedaan dus de knutselavonden komen er weer aan.
EveLINdeloetje

3 opmerkingen: