dinsdag 22 juni 2010

Take care...




Ik heb niet snel dat ik een kaartje echt helemaal leuk vind maar deze komt toch erg in de goede richting. Het afdrukje vind ik leuk, de kleurtjes en de versiersels ook en ik ben ook nog eens erg tevreden over het inkleuren. Wat wil je nog meer...
Het afdrukje is van Lili of the Valley.
Het papier is van Basic Grey. Hier heb ik de achtergrondvellen mee gemaakt maar het papier ook gebruikt voor de cirkels die ik heb uitgeponst met de make me cirkelponsen. Ook heb ik wat bruin ribkarton gebruikt. Dit geeft altijd weer net dat extra...een goed idee van Inge!
De retro flower ponsen heb ik ook weer uit de kast gehaald.
Het tekststempeltje komt uit een set wat ik vorige week nieuw heb gekocht bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Het is een setje van 18 tekstjes: Taglines van Flourishes.org.
En de Stempelglede Grunge stempelset heb ik ook weer gebruikt voor de randjes om het afdrukje heen. Ik ben zo blij dat ik een tijdje terug deze set heb aangeschaft. Hij kostte wat maar dan heb je ook wat. Vinden jullie het kaartje ook leuk?
EveLINdeloetje

6 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje! Echt ongelovelijk mooi!! En ook heel erg leuk afdrukje!
    Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n leuk afdrukje zèg! Heel mooi kaartje zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk, Evelinde, je hebt je ook vast en zeker door Inge laten inspireren wat dat ribkarton betreft, net zoals ik, jammer dat je dat vergeet te zeggen! veel succes en plezier verder met kaartjes maken!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoiii,

    Leuk dat je weer een kansje waagt bij onze candy! Nog een paar daagjes dan wordt de winnaar voor de Puzzle Maker verloot...

    Veel Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen