donderdag 17 juni 2010

Tof zeg...




Ik wilde al een paar dagen een kaartje maken die te maken had met het halen van een schooldiploma want daar is het echt de tijd weer voor. Ik heb al weer verschillende vlaggen met schooltassen zien hangen maar toen mijn oudste dochtertje vanmorgen met haar rapport aan kwam zetten werd het helemaal tijd voor kaartje met dit thema.
Het afdrukje is van Mo Manning. Dit is de jongens versie maar volgens mij ook in een meisje te verkrijgen. De randen van het afdrukje zijn weer bewerkt met de stempelset van Stempelglede: Grunge collection.
Het papier is van Basic Grey. 1 van de papiertjes daarvan heb ik bewerkt met een EK Succes pons zodat het een memo-blaadje lijkt.
De tekst Tof zeg komt uit een nieuw stempelsetje van Kars, wederom van Kitty de Wolf.
Ook heb ik nog wat plastic potloodjes gebruikt om het kaartje wat aan te kleden. Deze zijn van Sirius Hobby Dress it Up Crayons.
Toch best een "geslaagd" kaartje...
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje.
    Ik vind het randje ook zo leuk.
    Hoe heb je dat gedaan? Waarmee?
    Je hebt het bij dat meisjeskaartje ook gedaan met stipjes volgens mij....

    Het is een vrolijk kaartje hoor!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Ik heb bij deze kaart een stemepl gebruikt uit een stempelset van Stempelglede: Grunge collection. Er zit een grote stempel die zulke patronen kan maken, een kleine en een hoekstempel. Verder ook nog mooie stempels die je kan combineren met de retro flower ponsen. Echt een hele gave set.
    Die stippeltjes heb ik met een klein stempeltje gemaakt van Magenta. Je krijgt er een heel leuk effect mee. Deze stempels zijn er zeer geschikt voor maar er zijn zoveel stempeltjes waar mee dit kan. Google anders even op Stempelglede en Magenta.
    Gr. Evelinde

    BeantwoordenVerwijderen