zondag 13 juni 2010

Wat een geluk...




Ook nu heeft het weer even geduurd voor ik weer een kaartje klaar had. Dat komt doordat ik eigenlijk de hele week in het ziekenhuis heb gezeten. Eerst voor mezelf bij de kaakchirurg, dat was geen pretje :(en later deze week met mijn kleinste meid. Daar moesten keel en neusamandelen bij verwijderd worden, en dat was helemaal een ramp. Nu nog steeds gaat het niet echt geweldig maar ik hoop dat ze er uiteindelijk van opknapt...
Maar het kaartje van vandaag is weer een "baby-kaartje"... Dit keer met een afdrukje uit de Hangler Stangler Baby serie. Toen ik deze binnen kreeg was ik gelijk verkocht. Vind ze zo lief!
Heb deze keer voor het jongetje gekozen omdat de vorige kaart voor een meisje was.
Het papier is van Avec. Het komt uit een papierblok met allemaal blauw-tinten.
De tekststempel is van Marianne Design Eline's Vintage. Ik heb deze op een soort vlaggetje van papier gestempeld die ik zelf heb uitgeknipt uit bijpassend papier.
De rand om het afdrukje heb ik gestempeld met een stempel uit de set: Stempelglede, Grunge collection. Had hem al een tijdje op het oog (gezien bij Inge op haar blog) maar hij moest uit Duitsland komen. Vind de set erg mooi. Er zitten ook stempels bij die je kan gebruiken in combiantie met de bloemen die je kan ponsen met de Retro Flower Ponsen. Ook heb ik nog een nieuwe embossingfolder voor de cuttlebug gebruikt en wat lint en een charm (babyvoetjes).
Vind het zelf wel een leuk kaartje geworden...
EveLINdeloetje

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen