dinsdag 1 juni 2010

You're great...




En dan toch maar weer eens een kaartje na een paar dagen niets te hebben gepost. Soms zit ik hele dagen op mijn hobbykamer en soms komt het er gewoon echt niet van maar ik denk dat velen dat wel herkennen. Toch nu wel weer een vrolijk gekleurd kaartje met een stempel van Motivet. De bovenkant van het papier heb ik uitgeponst met een Martha Stewart Pons zodat daarin het "strand-thema" een beetje terug komt.
Ik heb de tekst ( Mini messages Impression Obsession) gestempeld op een label die ik heb gemaakt met de Spellbinders Ribbon Tags Trio 2. Een erg leuke set is dat.
Het papier is van Basic Grey en de sterren heb ik gemaakt met behulp van de Frame-maker van CreaMotion.
Ook heb ik nog wat bruine Liquid Applique gebruikt om het zand van het zandkasteel wat meer diepte te geven.
Al met al is het een zomers kaartje geworden.
Bedankt voor je bezoekje.
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. wauw echt een beeldschoon kaartje.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind 'm errug grappig!

    ik krijg steeds meer kriebels om ook te gaan stempelen...op dit moment ben ik meer van het 3d gebeuren en irisvouwen.kaarten maken doe ik trouwens altijd bij vlagen,ik borduur erg graag en dat kan overal ( televisie,op visite etc. ) kaarten maken is dan toch lastiger!
    ik vind je blog erg leuk en het is geweldig dat je steeds iets plaatst!

    BeantwoordenVerwijderen