zaterdag 19 juni 2010

Zet um op...




Nog een paar minuten en dan begint de WK wedstrijd Nederland-Japan. Spannund!!!
Het kaartje wat ik hierbij post vind ik wel erg toepasselijk en ik hoop dat het wat geluk brengt. Wie weet...
De stempel is van Stampavie. Echt leuk voor een jongenskaart, wat vaak zo moeilijk is te verzinnen en te maken.
Verder papier van Basic Grey en wat groen cardstock waar ik met de Martha Stewart gras pons de onderste 2 lagen heb geponst.
De cirkeltjes zijn gemaakt met 1 van de cirkelponsen van Make Me. Ik heb van 1 cirkeltje een voetbal gemaakt. Dit komt ook weer terug in de drie voetbalbrads. Dus nu maar hopen op een goede uitslag. En voor degene die niet van voetbal houden gewoon lekker gaan freubelen...
EveLINdeloetje.

1 opmerking:

  1. Nou je voetbal kaartje heeft goed gedaan! Het is 1-0 geworden;)
    Die kleine balletjes had je van de week gekocht toch? Zijn leuk!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen