zondag 25 juli 2010

I'm your biggest fan...




Ik ben vandaag weer lekker aan de knutsel geweest...
Het is een kaart geworden met een afdrukje van My Favorite Thing. Ik blijf ze zo leuk vinden.
Het papier is zoals jullie gewend zijn van Basic Grey. Ook heb ik deze keer wat kant gebruikt. Dit heb gekocht bij een handwerkwinkeltje bij mij in de buurt. De kleine "sterretjes" aan de zijkant van het afdrukjes heb ik gestempeld met een stempeltje van Magenta. De tekst is van My favorite thing zelf en heb ik uitgestanst met een Spellbinder stans. Daarna heb ik deze met wat chalk bewerkt.
Dit zal waarschijnlijk even het laatste kaartje zijn voor de komende 2 weken want aanstaande week ben ik de rolstoelvierdaagse in Delden aan het rijden (werkweek) en daarna ben ik een weekje naar Frankrijk. Dus de groeten allemaal en tot dan...
EveLINdeloetje

1 opmerking: