zaterdag 24 juli 2010

Magnolia Have a happy day...




Vandaag een kaartje met twee stempels van Magnolia. Geen stempels uit de nieuwste serie maar wel hele leuke uit de "wedding-collectie". De combinatie van beiden afdrukjes past erg goed.
Het papier is wederom van Basic Grey (i like it...). De rand in het onderste laagje papier is gemaakt met een pons van Martha Stewart. Deze is al wat ouder maar blijft leuk.
De tekst Have a happy day (Hot off the press) heb ik gestempeld op een labeltje gemaakt met een de Spellbinders Tags Five set.
De roosjes die ik heb gebruikt heb ik ooit gekocht bij de Action. Ze lagen maar in de kast maar bij deze afdrukjes vond ik ze wel erg toepasselijk. De kern van de bloemetjes heb ik wat copic-inkt gegeven zodat ze wat meer passen bij de bloemen van het afdrukje.
Ik zou het leuk vinden als jullie laten weten wat je ervan vindt...
EveLINdeloetje

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi gekleurd ! Weer een heel leuk kaartje, mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke kleuren je hebt gebruikt ?

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,

    Ik heb je een mailtje gestuurd...

    Gr. Evelinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! En die roosjes passen er leuk bij zo.

    groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen