zaterdag 17 juli 2010

Motivet: Happy Birthday...




Bij deze post ik het kaartje die ik heb ingezonden voor de Scrapbookdepot-candy. 1 van de voorwaarden van deze Candy was; stuur Cindy een verjaardagskaartje. Dus de originele is op de post gegaan en de foto post ik hier.
Het afdrukje is van Motivet en heb ik ingekleurd met copics. De rand om het afdrukje heb ik weer met de stempelglede Grunge collection gemaakt. Het papier is van Basic Grey: Indian Summer.
De Happy Birthday stempel is van Papermania en ook het frame om het bijen-stempeltje is van Papermania. Dit komt uit een Brad Making kit. Er zitten in deze kit 3 ponsen om cirkels uit te ponsen, en ronde frames in drie maten waar je de uitgeponste cirkels dan weer op kan plakken. Dar boven op komt dan een soort glazen plaatje waardoor je uitgeponste stempel/afbeelding weer extra goed naar voren komt.
De bloemen zijn gemaakt met de Retro Flower ponsen en afgewerkt met blaadjes van de Quickutz die leaves.
De metalen corner heb ik ooit bij Nicole gewonnen.
Ik vind de kaart wel erg geslaagd, nu hopen dat Cindy dat ook vind.
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. ik vind 'm erg leuk.......

    ben inmiddels aan het "prutsen" geweest,ben er nog niet uit of het wel mijn ding is ;-)

    groetjes uit Dronten,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Evelinde!

    Wat een gaaf kaartje weer! Ik moet zeggen dat ik zelf ook weinig bezig ben op het moment met mn kaartjes.. had ik er van de week 1 gemaakt.. is het niet wat is ervan wilde maken.. magoed..

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen