donderdag 15 juli 2010

TGF: Alles OK?




Jeetje...voor ik weet zijn we drie weken verder. Mijn inspiratie was de afgelopen weken ver te zoeken. Terwijl ik veel nieuwe spullen had binnengekregen kwam het er gewoon niet van ze te gebruiken. Ik geef gewoon de zon en de vakantie-tijd de schuld! En dat terwijl ik nog op vakantie moet gaan.
Verder hebben we ook twee nieuwe huisdieren die elkaar niet uit kunnen staan dus daar gaat ook enige tijd in zitten. Hopelijk worden ze op korte termijn nog maatjes...
Maar goed, een kaartje met een stempel van the Greeting Farm, een lekker stoer/brutaal meisje. Papier van Basic Grey: Olivia.
De ribkarton-sterren had ik nog liggen en vond dit wel passen bij het truitje van het meisje en de Martha Stewart pons die ik heb gebruikt voor de border.
Verder heb ik de rand van het afdrukje bewerkt met een stempel van Tim Holtz. Het is een soort crackle/splash motief. Echt heel gaaf!
De stempel Alles OK? komt uit een setje van Kars. Deze heb ik gestempeld op een Tag van Spellbinders (Tag Trio).
Als versiering heb ik nog wat wit parelsnoer gebruikt boven en onderaan de kaart maar dit is geloof ik wat moeilijker te zien op de foto.
Van het weekend zal ik een kaartje posten die ik heb gemaakt voor de Scrapbookdepot-candy. Ik kan hem nu nog niet laten zien anders weet Cindy wat er op haar deurmat gaat vallen. Dus nog even geduld...
EveLINdeloetje
p.s. ik zie net dat de kwaliteit van de foto niet geweldig is. Volgende keer beter!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen