maandag 16 augustus 2010

cc designs: you've got mail...




Daar ben ik weer...
Na een werkweek en twee weken vakantie ben ik weer heerlijk op mijn hobbykamer aan de slag gegaan en heb ik mijn eerste "Halloween"-kaartje van dit jaar gemaakt.
Ik heb een stempel van cc design gebruikt.
Verder is het papier van K&Company. Een papierblok die ik vorig jaar op de KGK-dagen in Zwolle heb gekocht.
De stempel you've got mail is van Hero Arts en de cirkel daar omheen heb ik gemaakt met een stempel uit een Papersalon set: Monogram builder.
Ook heb ik nog een stempeltje gebruikt, het spinnewebje in de hoek van het afdrukje. Die is van Imaginisce.
Op de achtergrond heb ik nog een Cuttlebug mal gebruikt: Spiderweb.
Verder nog wat lint en een plastic spinnetje om het af te maken.
Vind het wel een kleurig geheel geworden en niet echt een griezelig Halloween kaartje. Moet kunnen toch?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Het is een heel leuk én schattig halloweenkaartje geworden. Mooi gedaan!
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen