donderdag 26 augustus 2010

Crafters Companion: little princess...




Hier dan het kaartje met een ander stempeltje van Crafters Companion. Ook deze vind ik weer zo leuk en heb ik gekocht bij Miekelotte op de KGK-beurs in Zwolle. Ook heb ik een cd-rom van deze firma gekocht waarmee je zelf achtergrondpapier, labels, enveloppen etc... kan maken met motiefjes die overeenkomen met de stempels. Echt een hele leuke set. De tekst zit ook bij het stempelsetje.
Het papier dat ik voor de kaart heb gebruikt is van Basic Grey.
Ik heb ook twee Martha ponsen gebruikt: de gras pons en 1 van de nieuwste uit de halloween serie, de Iron fence deep edger. Gekocht bij Scrapbookdepot. De vleermuisjes die aan het hekje vast zitten heb ik er afgeknipt zodat het een heel sierlijk hekje wordt. Dit idee komt van Nicole af. Thanks!
Op de achtergrond heb ik een stans van Spellbinders gebruikt.
Verder de kaart nog wat afgewerkt met bloemen (de grote witte komen bij de Xenos vandaan), wat pareltjes gemaakt met een perlen pen en wat stickles voor glittereffect.
Ik vind het echt een kaartje voor een lief prinsesje!!!
EveLINdeloetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen