zaterdag 21 augustus 2010

Cute kaartje! Crafters Companion...




Ze zijn zooooo leuk, die nieuwe stempeltjes van Crafters Companion. Ik zag ze gisteren op de KGK-beurs in Zwolle waar ik samen met 8 deelnemers en 2 collega's ben geweest. Ik kon het niet laten om er een paar mee te nemen. Het was een hele leuke geslaagde dag en iedereen heeft wat gekocht. Zelfs de twee mannen die mee waren.

Over het kaartje...het afdrukje is dus van Crafters Companion. De andere stempels (gefeliciteerd-achtergrond) is van Different Colors (ook gekocht op de beurs). Bij dit afdrukje vond ik het ook weer leuk om iets met de randen te doen en deze heb ik bewerkt met een klein bloemen stempeltje van Truike Bron.
Het papier is van DCWV, de bloemen van Prima Flowers en de rand is gemaakt met een Martha Stewart pons. Het meisje op de kaart heeft een ketting om waar ik met een perlen pen over heen ben gegaan. Nu lijken het net echte pareltjes. Ook heb ik hier de kernen van de bloemen mee gemaakt.
Zelf ben ik er erg tevreden over...een heerlijk fleurig en vrolijk kaartje!!!
EveLINdeloetje
p.s. Maandagavond ga ik het vrijkaartje voor de KGK-dagen in Den Bosch weggeven. Als je kans wil maken op dit kaartje moet je het vorige berichtje even lezen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige stempel is dit zeg, ohhhhhhhhhh de beurs in Den Bosch kon wel eens een hoog heb gehalte krijgen (bloos)
    schrijf de stempel in ieder geval op mijn lijstje!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! Mooi gedaan hoor met die kleine bloemetjes. Heel vrolijk word ik er van!
    Oh ik ga ook naar Den Bosch en ik ga ook zeker even voor dit stempeltje kijken.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en vrolijk kaartje!
    Mooi gedaan.

    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen