woensdag 18 augustus 2010

Een vrijkaartje...wie wil 'm?



Een paar weken terug heb ik bij Scrapbookdepot, met een ingezonden kaart, een vrijkaartje gewonnen voor de knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Ik zou ook zeker naar deze beurs zijn gegaan als ik niet toevallig met mijn werk van de week naar de KGK dagen in Zwolle ga. Voor ons heel plotseling, wat dichter in de buurt en goed toegankelijk voor rolstoelers. Helemaal goed dus...behalve dat ik nu met een vrijkaartje zit. Na overleg met Cindy van Scrapbookdepot heb ik besloten hem weg te geven aan 1 van mijn volgers. Hopelijk is er belangstelling voor want anders is het zonde van het kaartje.
Wat moet je doen: een reactie plaatsen in onderstaand reactieveld, volger worden of volger zijn van mijn blog en natuurlijk moet je echt plannen hebben om naar de beurs in Den Bosch te gaan...dat is alles.
A.s maandag (op mijn verjaardag) zal ik de winnaar bekend maken en deze zal ik het vrijkaartje toesturen. Ik hoop op jullie enthousiasme...
EveLINdeloetje

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een vrijkaartje hebt gewonnen,
    ik ga in ieder geval op donderdag naar de eurs in Den Bosch, en heb wel interesse in een vrijkaartje !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou ook wel in aanmerking willen komen; ik ga vrijdag en heb nog geen kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Evelinde,

    Wat een aardig aanbod. Ik heb ook wel belangstelling voor het vrijkaartje. Ik ga één van de 3 dagen naar de beurs, weet nog niet welke, maar dat ik ga, staat vast. Voor maandag alvast van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey kanjer !
    Ik kom even persoonlijk langs om je een dikke virtuele zoen te geven, ik wil je enorm bedanken voor je geweldige stempel, je bent echt zo'n schat !!!!!1 Je kaartje vond ik ook GEWELDIG ! Ik geniet nog van de peuk en de chocomel LOL

    Heel veel liefs
    Nicole x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Evelinde,
    ik wil graag meedoen,ik wil graag naar de beurs in Den Bosch,d.v. zaterdag 28 aug.
    jij een fijne verjaardag en nog vele goede jaren toegewenst met allen die je lief zijn.
    hartelijke groeten,
    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Evelinde,
    Wat heb je een gaaf blog! ik ben direct volger geworden, omdat ik graag wil meedingen naar het entree kaartje, maar ook omdat ik graag nog eens kom kijken wat je gemaakt hebt!!
    Ik ga zaterdag naar de beurs, dus een vrijkaartje zou goed uitkomen:)
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Evelinde
    Als ik gratis zie staan dan moet ik altijd even kijken of ik het kan gebruiken :-)
    Laat ik nu vrijdag naar den bosch gaan dus ik kan het zeker gebruiken.
    Maar ik vind het natuurlijk ook heel leuk om jouw blog ontdekt te hebben zodat ik je kan blijven volgen en je leuke creaties kan bekijken.

    Groetjes en alvast een fijne verjaardag maandag.
    Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, ik ga er zo wie zo a.s. zaterdag heen, die dag staat alle helemaal ingepland om daar rond te neuzen.
    Dus gratis kaartje heel erg welkom..

    xxx Vioon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook ik heb belangstelling voor t kaartje,
    wil naar de beurs in den bosch samen met mn moeder.
    en als we dan maar 1 ipv te hoeven kopen is dat toch al meegenomen want we moeten er ook nog per trein heen!
    dus ja graag ding ik mee naar t kaartje!!
    lieve groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen