maandag 23 augustus 2010

En de winnaar is...



Vanavond zou ik bekend maken wie het vrijkaartje heeft gewonnen voor de KGK-dagen in Den Bosch.
Random org. heeft de winnaar gekozen maar ik krijg de afbeelding daarvan niet op mijn blog gekopieerd. Ik heb de nummers 1 t/m 8 ingevoerd (ik had 9 reacties maar 1 deed niet mee voor het kaartje) en random org. koos nr. 1. En dat is Ria.
Van harte gefeliciteerd!
Ria zou jij mij je adresgegevens willen mailen op lindeloetje@hotmail.com dan zorg ik dat je zo snel mogelijk je kaartje thuis krijgt. De rest wil ik bedanken voor het meedoen en wens ik toch ook nog veel plezier op de beurs! En Ria, jij natuurlijk ook.
Ook wil ik sommigen van jullie bedanken voor de felicitaties. Ik ben weer een jaartje ouder...en wijzer, haha.
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ik het kaartje gewonnen heb, super hartstikke bedankt.
    en natuurlijk jij ook gefeliciteerd met je verjaardag, ik was afgelopen zaterdag jarig en zo zijn we toch weer een jaartje ouder geworden
    mail komt eraan !!!
    bedankt groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen