woensdag 18 augustus 2010

Magnolia: just for you...




Dit keer een heel ander kaartje dan jullie van mij gewend zijn. Ik ben niet zo van het goud en bling bling maar moet zeggen dat ik de combinatie van afdrukje en papier deze keer wel leuk vind. Ik heb geprobeerd er een echt oosters kaartje van te maken.
Ik heb geen cardstock gebruikt maar origami papier wat ik nog had liggen.
Er zitten een hoop stempels in het kaartje verwerkt:
Hat afdrukje is van Magnolia, de stempel just for you is van Hot of the press en daar omheen heb ik een cirkel gestempeld met een stempel van Papersalon: Monogram builder. Ook heb ik een setje chinese stempeltjes van Hero Arts waarvan ik er 1 heb gebruikt om de randen van het afdrukje te stempelen. En dan nog het chinese muntje wat van Sugarloaf is. Dit muntje komt ook weer terug in de koperen muntjes die ik ooit van een ketting heb afgehaald.
Van een restje origami papier heb ik een waaiertje gevouwen, daar achter heb ik wat kant geplakt zodat hij wat echter lijkt.
De rand onderaan is gemaakt met een Martha Stewart pons.
Veel stempels en goud in dit kaartje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden?
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. De waaier is mooi gedaan. Je bent geslaagd in je opzet, want ik vind het een leuk Oosters kaartje. :)
    -xxx- Myriam

    BeantwoordenVerwijderen