dinsdag 31 augustus 2010

Merci, Gracias, Thanks....




Een kaartje met de kleuren groen en oranje...totaal niet mijn kleuren maar ik zag het velletje papier in het DCWV blok zitten en vond het toch wel leuk om te gebruiken.
Ik heb een afdrukje gebruikt van the Greeting Farm. Om het afdrukje heen heb ik de Grunge Collection van Stempelglede weer gebruikt. De andere stempel met de tekst Merci Gracias Thanks is van Hot of the Press.
De bloemen zijn van Prima flowers. Ik gebruik voornamelijk witte bloemen die ik kleur met de copic airbrush. De takjes onder de bloemen zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.
Al met al toch best wel geslaagd, al vind ik het zelf ;)
EveLINdeloetje

1 opmerking:

  1. wauw!!
    heel leuk kaartje!!
    heel mooi gemaakt, en heel kunstig ingekleurd!
    leuk!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen