zaterdag 28 augustus 2010

Take a little time out...




Dit keer een kaartje met weinig "poespas"...wel weer met een afdrukje van Crafters Companion, ik kon het niet laten. Ben echt helemaal weg van de stempeltjes. De tekst is er ook van.
De kaart is voornamelijk blauw en wit maar vond dit goed passen bij het bad/water thema.
Het papier is van DCWV. De onderkant van de kaart heb ik geponst met een EK succes pons om zo wat "zeepbellen" te creeren.
Ook heb ik weer wat pareltjes gemaakt met een perlen-pen. Het zijn zulke handige pennen. Vaak zitten er op zo'n parel of strass velletje die je koopt maar van die plakkertjes en hier kun je super lang mee doen. Echt een goede koop. Ik heb trouwens de zeepbellen bewerkt met een perlen-pen die glanzend blank opdroogt. Zo krijg echt een water of druppel effect. Ook leuk om dauwdruppeltjes mee te maken op bloemen of zo...
Ik heb op de KGK-beurs vorige week ook een hot-fix gekocht. Die ga ik binnenkort ook even proberen in de hoop dat ik hem goed kan gebruiken bij het kaarten maken. Hebben jullie daar ervaring mee?
Fijn weekend nog!
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. hmmm nu typte ik iets en ineens was het weg... ging vast niet goed. Maar ik vind het stempeltje ontzettend gaaf (heb 'm niet gezien op de beurs...) en het kaartje is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen