dinsdag 24 augustus 2010

Whiff of joy, confetti-kaartje...




Vandaag heb ik een wat "ouder" stempeltje uit de kast gehaald. Gewoon omdat ik het muisje zo leuk vind en een verjaardagskaart nooit weg is.
Het is een vrij simpel en neutraal kaartje geworden maar toch vind ik hem erg "fris".
Het papier is van Basic Grey. De rans is gemaakt met een Martha Stewart pons.
Het afdrukjes heb ik uitgesneden met behulp van de cuttlebug en twee verschillende Spellbinders stanzen. De gewone cirkel en die met de schulprand.
De 4 grote glas-stenen heb ik ooit van iemand gehad maar heb geen idee waar ze vandaan komen maar vond ze wel erg passen bij het geheel. Het kaartje staat een beetje in het teken van rondjes/cirkeltjes vandaar ook de confetti-rondjes op het afdrukje die gemaakt zijn met copics en een witte gelpen.
De tekststempel is van Avec.
Morgen post ik weer een kaartje met een afdrukje van Crafters Companion. Ik blijf ze leuk vinden en het kaartje ligt al klaar...Tot dan!
EveLINdeloetje

3 opmerkingen:

  1. Wat een lekker vrolijk kaartje. Heel leuk. Vooral die confetti-rondjes. Goed idee :)

    Groetjes Judith!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje, leuke kleurtjes

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen