zaterdag 30 oktober 2010

De mooiste tijd van het jaar...




Soms vind ik een kaart van mezelf niet helemaal geweldig maar soms vind ik er 1 echt mooi. Dat laatste heb ik met deze. Ik vind hem zo mooi van kleur, de "sneeuwballetjes" maken het leuk en verder is hij heel rustig. Ik hou ervan :)
De kaart is gemaakt met een afdrukje van MFT Stamps: Pure Innocense. Het pepier komt dit keer van DCWV the Natural Matstack. In dit blok zit veel bruin, zwart en wit papier en daar wilde ik eens kaart van maken. Ik denk dat ik hem ook ga inleveren voor de copic-challenge Black-White, ook al zit er wat bruin bij...
De tekststempel is van Marianne design en de kleine stipjes om het afdrukje heen zijn gemaakt met een stempel van Magenta.
De papieren "kruissteekjes" zijn met quickutz stans: Jacks gemaakt.
De witte "pareltjes" heb ik vastgezet met de hotfix en ook heb ik nog een cuttlebugmal gebruikt: snowflakes.
Ik ga zo de hobbybeurs hier in Harderwijk onveilig maken...kijken of ze nog wat leuks hebben. Ik ben er in ieder gaval zo, het is bij mij aan de overkant.
EveLINdeloetje

2 opmerkingen:

  1. ik vind m super
    fijne dag in harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi,

    ik vind hem superrrr !
    wauwww geweldig !

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen