woensdag 27 oktober 2010

"December"groetjes...




Hier is dan mijn kaartje waar ik het gisteren over had. Het eerste kaartje gemaakt met mijn sketch-koffer op tafel.
Het is dan nog wel geen december maar kaartjes kun je straks in december niet genoeg hebben dus vandaar dit kaartje, hij komt straks vast van pas.
Het afdrukjes is uit de nieuwste wintercollectie van Magnolia en ik vind hem zo lief. Het achtergrondpapier komt uit een blok die ik ooit gekocht heb bij de Action. Vind het grappig maar gebruik liever papier van DCWV of Basic Grey maar daar was ik een beetje doorheen. Aanstaande zaterdag is er in Harderwijk een hobbybeurs en daar ga ik hopelijk tegen wat nieuwe papierblokjes van Basic Grey aanlopen.
Verder heb ik voor de kaart de "ijspegel"-pons van Martha Stewart gebruikt, de tekst is van Marianne Design (kerst-set) en de bloemen van Prima flowers.
De sneeuw en de rand van het bontjasje is gemaakt met Liquid Applique. Ik blijf het leuk vinden.
De bruine geschulpte rans is trouwens heel makkelijk te maken...plak je afdrukje op gekleurd papier (bij mij is dat bruin) en knip deze ongeveer 1 cm groter uit dan je afdrukje. Daarna scheur je om de anderhalve cm het gekleurde vel in tot aan het afdrukje.
Maak dan het gekleurde papier nat (niet te nat) en rol het op. Probeer dit niet te netjes te doen...laat het dan even drogen want als het opgedroogd is blijft het in model zitten en wordt het weer hard. Het geeft een heel leuk effect. Graag hoor ik wat jullie van dit idee maar ook van de kaart vinden.
EveLINdeloetje

4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart !

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Errug mooi! Dat randje is grappig.
    Mooi ingekleurd hoor.

    gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Evelinde
    wat een mooie kaart heb je gemaakt
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.
    Ook het randje heel orgineel en mooi.

    groetjes, Margo.

    BeantwoordenVerwijderen